Göz Altı Morluk Tedavisi

Gözaltı Morluk Tedavisi

Gözaltı dışında kirpik bölgesinden göz kapağına kadar yaygınlaşabilen morluklar kozmetik sorunlara yol açmaktadır. Kişinin yorgun, uykusuz, depresif ve yaşlı görünmesine yol açan bu tablo estetik problemler ile birlikte psikolojik sorunlara da neden olabilmektedir. Bu nedenle Gözaltı Morluk Tedavisi başlığı altında söz konusu morlukların hafifletilebilmesi ve tedaviden fayda sağlanması için pek çok alternatif yöntemin kullanıldığını söyleyebiliriz. Ancak bu tedavi yöntemlerinden elde edilen başarı oranları oldukça düşüktür.

Kliniğimizde uygulamış olduğumuz Gözaltı Morluk Tedavisi morluğun gelişim nedenlerine bağlı olarak uygulanmaktadır. Böylece kişiye özel planlanan tedavi yöntemleri ile gözaltı morluğu şikayetlerine yönelik sorunların çözümlenmesi sağlanmaktadır. Maksimum faydanın elde edilmesi amacı ile sorunun kaynağının araştırılması için ücretsiz muayenemizden yararlanarak kliniğimizi ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca gözaltı morluğu tedavileri hakkında bilgi almak ve gözaltı morluk tedavisi fiyatlarını öğrenmek için aşağıda bulunan iletişim formu üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Gözaltı Morluğu Neden Oluşur?

Gözaltında koyu halka şeklinde kendini gösteren morluklar çeşitli nedenler ile oluşmaktadır. Ancak gözaltı bölgesinde ortaya çıkan pigmentasyon sorunu en sık görülen nedenler arasındadır. Gözaltı damarlarında görülen damar genişlemeleri, genetik ve çevresel faktörler ile koyu ten gibi yapısal farklılıklar da bu nedenler içerisinde yerini almaktadır.

Göz çevresindeki cilt dokusunun ince bir yapıda olması ve yaşlanmaya bağlı olarak yağ dokusunun azalması morlukların ortaya çıkmasında ele alınan diğer faktörlerdir. Göz çevresindeki yağ dokusunun azalmasına bağlı olarak gözaltı bölgesinde oluşan koyulaşmalar ve göz torbaları gözün çevresinde koyuluğun artmasına yol açmaktadır. Yaşla birlikte ortaya çıkan bu tablo genellikle yaş ve güneşe bağlı oluşan hasarlar olarak değerlendirilmektedir.

Tüm bunların dışında yorgunluk, düzensiz uyku, uzun süre televizyon ve bilgisayar ekranına bakmak gibi yüklenici faktörlerin de gözaltı morluğu nedenleri içerisinde olduğunu söyleyebiliriz. Oluşma nedenlerine göre sınıflandırılan bu koyulaşmaların nedenleri tedavinin desteklenmesi aşamasında oldukça önemlidir. Özellikle bazı türlerde Gözaltı Morluk Tedavisi aşamasında lazer ve dolgu uygulamalarının birlikte yapılması daha başarılı sonuçlar vermektedir.