Terleme Botoksu

Terleme botoksu nedir?

Aşırı terleme sosyal ve iş hayatını olumsuz yönde etkileyen tıbbi ve sosyal bir problemdir. Aşırı terleme sadece yaz aylarında değil her mevsimde yaşam kalitesini düşüren, sosyal bir problem olarak karşımıza çıkar.

Günümüzde terleme tedavisinde terleme botoksu, en pratik uygulama olarak popüler hale gelmiştir.

Terleme botoksu, minimal risk içermesi, pratik, kolay uygulanabilir ve etkili oluşu ile günümüzde aşırı terleme tedavisi en çok tercih edilen yöntemdir.

Terleme Botoksu nerelere yapılır?

En sık yapılan terleme botoksu işlemi koltuk altı botoksu uygulamasıdır.

1. Koltuk altı terleme botoksu,
  2. El terlemesi botoksu,
  3. Ayak terlemesi botoksu olarak sıralanabilir.

Terleme Tedavisi

Terleme Tedavisi geçici ve kalıcı birçok yöntem yapılagelmiştir. Terleme Tedavisi için birtakım ilaçlar, ameliyatlı ve ameliyatsız yöntemler tanımlanmıştır. Aşırı Terleme Tedavisi tedavi yöntemlerinden hangisinin uygun olduğunun belirlenmesi için terleme nedenleri ortaya çıkartılması faydalı olacaktır.

Aşırı terleme nedenine ve şiddetine bağlı olarak farklı tedavi yöntemleri tercih edilebilir. Birtakım tetkikler yapılarak ve terleme nedenleri tespit edilir. Terleme Tedavisi için medikal ve cerrahi yöntemlerden hangisinin uygun olduğu doktorunuzca seçilerek tedaviye başlanır.